Cum am ajutat o companie cu 11 divizii de business să ___ (rezultate)
Unilift este un distribuitor de utilaje și echipamente industriale care colaborează cu peste 200 de branduri internaționale. Afacerea comercializează peste 5,000 de produse, inclusiv utilaje pentru depozit și manevrarea mărfurilor, scule, echipamente de protecție sau accesorii de curățenie.
Unilift este și brandul mamă care a dus la dezvoltarea altor 10 divizii de business, printre care UniWash, Uniclean sau Tubulaturi Canalizări.
Clientul are 11 divizii diferite de business, fiecare cu managerul, site-ul și gestiunea ei. Dar toate aceste afaceri comunică între ele: parțial la nivel de gestiune, dar și la nivel de informații despre clienți sau alte date valoroase de business.
Gestiunea datelor într-o afacere atât de complexă nu este o treabă deloc ușoară. Poate fi simplu să gestionezi 200 -300 de produse pe un singur magazin online, dar este o cu totul altă poveste atunci când ai mii de produse împărțite pe 11 site-uri în 11 divizii de business diferite.
Când ne-a cerut ajutorul, Unilift avea nevoie:
de organizarea corectă a datelor
ca cele 11 site-uri să comunice cu succes între ele
o gestiune interconectată a celor 11 divizii
Pe scurt, nicio informație importantă nu trebuie să se piardă pentru bunul mers al lucrurilor în cadrul companiei.
Servicii oferite:
Construcție website
Design grafic
Optimizare SEO
Mentenanță
Găzduire
Datele unui business de succes nu se limitează la catalogul online de produse, ci și la informații despre clienți, documente de transport, gestiunea miilor de comenzi sau comunicarea digitală cu furnizori și potențiali clienți.
Pentru a duce la bun sfârșit proiectul, echipa noastră s-a implicat intens în cunoașterea produselor, proceselor și operațiunilor de business.
Am mers la sediul clientului și am petrecut săptămâni întregi mapând întreaga gamă de produse și procesele de business pentru a eficientiza munca și pentru a-i salva clientului timp prețios și eventuale bătăi de cap.
Tehnic vorbind, am conectat la nivel de gestiune și date cele 11 site-uri care intră sub umbrela brandului Unilift.
Atunci când ai 11 divizii de business, e foarte simplu să pierzi pe drum informații valoroase despre client. Într-o companie mare, lipsa unui CRM eficient costă bani.
Am construit un nou CRM pe care angajații Unilift să se poată baza și care să maximizeze relația companiei cu fiecare client.
Uniwash este una dintre diviziile de business Unilift cu care ne mândrim. Am creionat strategia, designul, chiar și logoul pentru noul site.
Rezultatul? Încă din prima lună de la lansare, Uniwash apărea în căutările Google. Nu a durat mult până când brandul a format un nu parteneriat cu benzinăriile OMW din țară. Uniwash este astăzi brandul care contribuie activ la reconstrucția spălătoriilor auto din benzinăriile OMW România.
Este plăcerea noastră să scoatem munca din magazinele online pe care le construim cu ajutorul automatizărilor. Pe site-urile Unilift am implementat funcționalități care pun munca pe pilot automat, salvează timp și resurse umane.
Clientul nu este nevoit să facă AWB-urile de transport manual, ci le listează pe toate cu un singur click. Contabilul nu este nevoit să proceseze fiecare comandă primită pe magazinul online, pentru că acesta comunică cu software-ul firmei care înregistrează comanda, scade produsul din stoc și generează automat o factură.
Misiunea noastră este să construim magazine online care necesită minimul de efort și mentenanță din partea clientului.
Magazinele online nu pot prospera fără o comunicare directă cu clientul. Cea mai simplă metodă este comunicarea prin e-mail.
Clientul primește prin e-mail confirmarea de comandă, statusul acesteia, factura, dar și numeroase comunicări de marketing menite să crească vânzările magazinului online.
Problema cu aceste comunicări pe e-mail este că vin la pachet cu numeroase software-uri de e-mail marketing care sunt dificil de folosit, implică costuri adiționale și personal care să le gestioneze.
Partea bună este că putem integra comunicarea prin e-mail direct în funcționalitatea site-ului. I-am oferit acest serviciu și brandului Unilift, care în scurt timp și-a automatizat comunicarea prin e-mail.
Exemple de e-mailuri trimise automat din site:
Ce spune clientul
Inspirat de proiectul Unilift?
Fă Pasul Următor cu un call gratuit:
Completează formularul de contact și te sunăm în max. 48 h
@ 2023. Copyright by Pasul Următor. All rights reserved.
Ești la un pas de următorul nivel de business. Ești gata să îl faci?